Apsolutno zadovoljstvo klijenata novom uslugom

Apsolutno zadovoljstvo klijenata DDOR-ovom novom uslugom 24h Hitne kućne popravke Da DDOR štedi Vaše vreme i čuva Vaš dom pokazuje i najnovije istraživanje Direkcije za marketing i CRM kompanije „DDOR Novi Sad“, koje ukazuje na apsolutno zadovoljstvo korisnika usluge „24h Hitne kućne popravke“, koji su bili suočeni sa kvarom u svom domaćinstvu i situacijom koja[…]

DDOR u susret najmlađim sugrađanima

Da brine o najmlađima, „DDOR Novi Sad“ pokazao je organizujući bezbedan prevoz grupe novosadskih učenika, ovaj put iz Osnovne škole „Petefi Šandor“, do „Pozorišta mladih“ u Novom Sadu, da bi prisustvovali predstavama održanim u okviru 42. Susreta profesionalnih pozorišta lutaka Srbije, koji su održani od 28. do 30. novembra I na ovaj način, „DDOR Novi[…]

Promotivna kampanja u Areni i Rodi Cineplex

Počinje DDOR-ova promotivna akcija u biskopima Arena Cineplex (Novi Sad) i Roda Cineplex (Beograd) – DDOR saveti za bioskopsku publiku! Svi klijenti koji u periodu od 20. oktobra do 20. decembra 2011. zaključe polisu Moja Kućica sa asistencijom (24h Hitne kućne popravke), Međunarodno putno osiguranje ili No Risk, dobijaju vaučer za jednu bioskopsku kartu u[…]