Godišnje arhive: 2011

Apsolutno zadovoljstvo klijenata novom uslugom

Apsolutno zadovoljstvo klijenata DDOR-ovom novom uslugom 24h Hitne kućne popravke Da DDOR štedi Vaše vreme i čuva Vaš dom pokazuje i najnovije istraživanje Direkcije za marketing i CRM kompanije „DDOR Novi Sad“, koje ukazuje na apsolutno zadovoljstvo korisnika usluge „24h Hitne kućne popravke“, koji su bili suočeni sa kvarom u svom domaćinstvu i situacijom koja je zahtevala hitnu intervenciju majstora. Prema rezultatima ankete, klijenti su stoprocentno zadovoljni pruženom uslugom asistencije i svima bi preporučili ovu uslugu, te su to već i učinili, a 85% ispitanika pokazalo je zadovoljstvo brzinom dolaska majstora, njegovom stručnošću, kao i kvalitetom obavljene intervencije. Ova pozitivna ocena pružene usluge „24h Hitne kućne popravke“ potvrđuje da je kompanija „DDOR Novi Sad“ obezbedila brzu, efikasnu i profesionalnu uslugu za siguran dom svojih klijenata. Podsećamo da je „DDOR Novi Sad“ od juna 2011. pokrenuo ovaj program na srpskom tržištu osiguranja – „24h Hitne kućne popravke“, koji je na raspolaganju u okviru polise osiguranja „Moja kućica“. Ovaj jedinstven program je ostvaren u saradnji sa međunarodnom asistentskom kućom Mondial Assistance. U slučaju iznenadnih kvarova u domaćinstvu, DDOR pruža mogućnost dolaska stručnog lica ovlašćenog za intervenciju u najkraćem mogućem roku. Svim korisnicima ove usluge omogućena je 24-časovna pomoć u slučaju potrebe za vodoinstalaterskim, stolarskim, bravarskim, zidarskim, krovopokrivačkim, staklarskim, električarskim radovima i radovima u vezi sa uređajima za grejanje, klima uređajima, čišćenjem i sušenjem u slučaju izliva vode, kao i u slučaju poplava ili prodora otpadnih voda u građevinski objekat. Uz osiguranje „Moja kućica“ za svega 189,00 dinara mesečno, pokrivene su intervencije u vrednosti do 200 evra po jednom slučaju za usluge stručnih lica, i do 20 evra za troškove potrošnog materijala, kao i do 500 evra po jednom slučaju za privremeni smeštaj, što uključuje i troškove prevoza. Sve dodatne informacije o proizvodu možete da pronađete ovde, u svim poslovnim jedinicama „DDOR Novi Sad“, ili se možete informisati o proizvodu preko našeg Korisničkog centra – 021 480 2222. Ako Vam se dogodi situacija u kojoj je potrebna hitna intervencija, u najkraćem mogućem roku pozovite Mondial Assistance Centar za pomoć na broj telefona 021 450 456 i 011 228 4147.

DDOR u susret najmlađim sugrađanima

Da brine o najmlađima, „DDOR Novi Sad“ pokazao je organizujući bezbedan prevoz grupe novosadskih učenika, ovaj put iz Osnovne škole „Petefi Šandor“, do „Pozorišta mladih“ u Novom Sadu, da bi prisustvovali predstavama održanim u okviru 42. Susreta profesionalnih pozorišta lutaka Srbije, koji su održani od 28. do 30. novembra I na ovaj način, „DDOR Novi Sad“ je pokazao da posluje i deluje društveno odgovorno i da je potrebno samo malo dobre volje da se izmame neprocenjivi osmesi naših najmlađih.

Promotivna kampanja u Areni i Rodi Cineplex

Počinje DDOR-ova promotivna akcija u biskopima Arena Cineplex (Novi Sad) i Roda Cineplex (Beograd) – DDOR saveti za bioskopsku publiku! Svi klijenti koji u periodu od 20. oktobra do 20. decembra 2011. zaključe polisu Moja Kućica sa asistencijom (24h Hitne kućne popravke), Međunarodno putno osiguranje ili No Risk, dobijaju vaučer za jednu bioskopsku kartu u navedenim bioskopima. Vaučer može da se iskoristi do 31. decembra 2011. za film po želji klijenta. Takođe, u periodu od 10. oktobra do 11. novembra 2011. agenti osiguranja „DDOR Novi Sad“ pružaće informacije o proizvodima životnog osiguranja naše kompanije i njihovim prednostima, i davaće savete vezano za najprikladnije pakete osiguranja svim posetiocima bioskopa Arena Cineplex i Roda Cineplex, kao i svim zainteresovanim građanima. Predstavljanje proizvoda vrši se u sledećim terminima: Hol bioskopa Arena Cineplex (Novi Sad) – svakog utorka i subote (od 15.30h do 20.30h) Hol bioskopa Roda Cineplex (Beograd) – svakog ponedeljka i subote (od 15.30h do 20.30h)