Pitajte, mi odgovaramo

  • Za sva pitanja u vezi naših proizvoda i usluga!
  • Za sve kritike, primedbe, prigovore na rad zaposlenih ili na isplatu štete! Pružite nam priliku da ispravimo grešku.
  • Za sve pohvale, jer nas one motivišu da unapređujemo svoj rad!


Pitajte nas sve što Vas zanima o osiguranju i našim proizvodima, kao i o načinu na koji možete da prijavite štetu.

Ime i prezime *

Mesto *

Organizacija

Email *

Telefon*

Naslov

Vaša poruka

captcha
Unesite kod sa slike:



Svako uspešno poslovanje je rezultat dobre komunikacije sa klijentima i uvažavanje njihovog mišljenja, zato nam pišite Vaše komenatre, pohvale, kritike i sugestije po pitanju svih naših aktivnosti. Ovde nam možete ostaviti komentar i na funkcionalnost sajta.

Ime i prezime *

Email *

Telefon*

Naslov

Vaša poruka

captcha
Unesite kod sa slike:

Svako uspešno poslovanje je rezultat dobre komunikacije sa klijentima i uvažavanje njihovog mišljenja, zato nam pišite Vaše komenatre, pohvale, kritike i sugestije po pitanju svih naših aktivnosti. Ovde nam možete ostaviti komentar i na funkcionalnost sajta.

Ime i prezime *

Email *

Telefon*

Naslov

Vaša poruka

captcha
Unesite kod sa slike:



Pomozite nam da budemo još bolji u pružanju naših usluga. Pišite nam ukoliko ste naš klijent, kakvo je Vaše iskustvo u saradnji sa nama.



Ime i prezime *

Godište *

Adresa *

Vaša e-pošta *

Telefon *

Zanimanje

Obrazovanje

Koju vrstu DDOR polise posedujete?

Da li ste bili upoznati sa prednostima i uslovima vrste osiguranja koju ste zaključili, odnosno da li Vam je prodavac objasnio sve uslove pre nego što ste potpisali polisu?

Ukoliko ste DDOR polisu kupili online, da li ste zadovoljni samim procesom kupovine online i načinom dostave polise?

Da li ste zadovoljni uslovima osiguranja koje ste zaključili?

Ukoliko ste imali štetu, da li Vam je šteta likvidirana ubrzo nakon što ste je prijavili ili ste morali duže da čekate?

Da li ste zadovoljni iznosom koji Vam je isplaćen i da li ste zadovoljni ponašanjem zaposlenih prilikom procene i isplate štete?

Da li imate ikakav prigovor na ceo proces, od prijave štete do konačne isplate?

Koji iznos premije, na godišnjem nivou, je prihvatljiv za Vas?

Da li planirate u budućnosti da ugovarate nova osiguranja i koja?

captcha

Unesite kod sa slike:



Korisnički centar Vam je na raspolaganju radnim danima od 07 do 23h, subotom od 08h do 16h.

Pozovite nas:
besplatan poziv 0800 303 301
021 4802222