obavestenja

Tokom vanrednog stanja, DDOR osiguranje odgovorno za zaposlene i klijente

 

Klijentima je na raspolaganju usluge Korisničkog centra i on-line prijava šteta

 

U skladu sa merama koje je Vlada Republike Srbije usvojila povodom proglašenog vanrednog stanja u zemlji, kao i u svetlu novonastale situacije brzog globalnog širenja virusa COVID-19, neophodno je pridržavari preporukama za smanjenje rizika od infekcije i prenošenja Korona virusa, čijim sprovođenjem štitimo i sebe i druge. Kao odgovorna kompanija, DDOR osiguranje aktivno sprovodi mere prevencije i zaštite kako za svoje zaposlene, klijente i čitavu zajednicu. Posebna pažnja i dodatne mere uvode se za predstavnike starije populacije klijenata i zaposlenih kao naročito osetljive kategorije. Sanitarni i higijenski standardi u poslovnicama podignuti su na najviši nivo, a svi zaposleni upućeni su u mere zaštite sebe i drugih. Preporuka za sve klijente je da kontaktiraju svog agenta prodaje osiguranja telefonom ili emailom odnosno da koriste usluge Korisničkog centra.  Dolasci i boravak klijenata u filijalama biće ograničen tako da svojim boravkom ne ugrožavaju preporučenu distancu i neophodne obrasce ponašanja.

Prilikom boravka u poslovnicama, pozivaju se svi klijenti da se pridržavaju sledećih pravila:

  • prilikom ulaska u prostor da dezinfikuju ruke sredstvom koje se nalazi na prijemnom pultu
  • da održavaju rastojanje od najmanje jednog metra u odnosu na sva druga prisutna lica
  • ukoliko prostor ne dozvoljava neophodno rastojanje, bezbednije je po sebe i druge da svoj red sačekaju van prostorije
  • ukoliko je potrebno da se nakašlju ili kinu, da to učine u pregib lakta, ili papirnu maramicu, a upotrebljenu maramicu odlože u kantu za otpatke (sa poklopcem) i odmah nakon upotrebe dezinfikuju ponovo ruke
  • ukoliko ih službeno lice tako zamoli, da sačekaju svoj red van prostorije ili prostora za prijem klijenata
  • da izbegavaju rukovanje ili neki drugi kontakt sa osobama u prostoriji
  • da mobilni telefon, olovku, novčanik i slične lične sitnice drže u džepovima ili u torbi i da ih ne spuštaju na površine u prostoriji

Klijentima su na raspolaganju sledeće opcije za jednostavnije korišćenje usluga DDOR osiguranja:

Za kupovinu polisa osiguranja

  • za obnovu postojeće polise osiguranja ili kupovinu nove, na raspolaganju su agenti osiguranja koji su i prethodno zaključili polisu
  • za sve informacije i mogućnost zaključivanja polisa osiguranja na raspolaganju je Korisnički centar, svakog radnog dana od 7h do 22h na 0800 303 301 bez troškova poziva;
  • na raspolaganju je chat sa operaterom Korisničkog centra na www.ddor.rs
  • portal ddor.rs na kojem je moguće ugovoriti određene proizvode osiguranja;
  • pozovete najbližu poslovnicu i dogovorite kupovinu polise osiguranje na način koji najviše odgovara preporukama za ponašanje.

Za prijavu štete:

  • Predprijava osiguranog slučaja na raspolaganju je online;
  • Slanjem upita na adresu sr.roddnull@rodd;
  • Kako bi boravak klijenata bio prilagođen trenutnim uslovima ponašanja, omogućen je poseban servis zakazivanja procene štete za motorna vozila pozivanjem Korisničkog centra svakog radnog dana od 7h do 22h, na 0800 303 301 i zakazivanje željenog termina procene štete.

DDOR osiguranje posebnu pažnju posvećuje brizi o svojim zaposlenima i zbog toga je su pripremljeni preduslovi za nesmetan rad od kuće. Dodatno, sastanci su svedeni na najmanju moguću meru, uz korišćenje video konfencija kao osnovnim sistemom za poslovne susrete. Ovakav vid reorganizacije rada neće ni na koji način ugroziti visoki kvalitet pružene usluge klijentima.

Prilagođavanjem svog ponašanja nastaloj situaciji, DDOR osiguranje i njegovi zaposleni pokazuju odgovornost prema sebi i ljudima u svom okruženju.

    Nastojimo da odgovorimo na sva Vaša pitanja i obezbedimo adekvatnu podršku. Vodeći računa o svojim klijentima i zaposlenima i poštujući pre svega preporuke za ponašanje uzrokovane virusom COVID-19, pružamo Vam mogućnost da zakažete poziv, a naš operater će Vas pozvati u traženo vreme. Poziv će biti obavljen, ukoliko je poziv zakazan tako da je moguće obaviti ga tokom tekućeg dana. Poziv će biti obavljen sledećeg radnog dana ukoliko je zakazan tako da nije moguće obaviti ga tokom tekućeg dana. Molimo Vas da popunite formu u nastavku.

    Mobilni telefon*
    Razlog poziva*
    Vreme poziva*
    Poruka (opciono)