Apsolutno zadovoljstvo klijenata novom uslugom

Apsolutno zadovoljstvo klijenata DDOR-ovom novom uslugom 24h Hitne kućne popravke

Da DDOR štedi Vaše vreme i čuva Vaš dom pokazuje i najnovije istraživanje Direkcije za marketing i CRM kompanije „DDOR Novi Sad“, koje ukazuje na apsolutno zadovoljstvo korisnika usluge „24h Hitne kućne popravke“, koji su bili suočeni sa kvarom u svom domaćinstvu i situacijom koja je zahtevala hitnu intervenciju majstora.

Prema rezultatima ankete, klijenti su stoprocentno zadovoljni pruženom uslugom asistencije i svima bi preporučili ovu uslugu, te su to već i učinili, a 85% ispitanika pokazalo je zadovoljstvo brzinom dolaska majstora, njegovom stručnošću, kao i kvalitetom obavljene intervencije.

Ova pozitivna ocena pružene usluge „24h Hitne kućne popravke“ potvrđuje da je kompanija „DDOR Novi Sad“ obezbedila brzu, efikasnu i profesionalnu uslugu za siguran dom svojih klijenata.

Podsećamo da je „DDOR Novi Sad“ od juna 2011. pokrenuo ovaj program na srpskom tržištu osiguranja – „24h Hitne kućne popravke“, koji je na raspolaganju u okviru polise osiguranja „Moja kućica“. Ovaj jedinstven program je ostvaren u saradnji sa međunarodnom asistentskom kućom Mondial Assistance.

U slučaju iznenadnih kvarova u domaćinstvu, DDOR pruža mogućnost dolaska stručnog lica ovlašćenog za intervenciju u najkraćem mogućem roku. Svim korisnicima ove usluge omogućena je 24-časovna pomoć u slučaju potrebe za vodoinstalaterskim, stolarskim, bravarskim, zidarskim, krovopokrivačkim, staklarskim, električarskim radovima i radovima u vezi sa uređajima za grejanje, klima uređajima, čišćenjem i sušenjem u slučaju izliva vode, kao i u slučaju poplava ili prodora otpadnih voda u građevinski objekat.

Uz osiguranje „Moja kućica“ za svega 189,00 dinara mesečno, pokrivene su intervencije u vrednosti do 200 evra po jednom slučaju za usluge stručnih lica, i do 20 evra za troškove potrošnog materijala, kao i do 500 evra po jednom slučaju za privremeni smeštaj, što uključuje i troškove prevoza.

Sve dodatne informacije o proizvodu možete da pronađete ovde, u svim poslovnim jedinicama „DDOR Novi Sad“, ili se možete informisati o proizvodu preko našeg Korisničkog centra – 021 480 2222.

Ako Vam se dogodi situacija u kojoj je potrebna hitna intervencija, u najkraćem mogućem roku pozovite Mondial Assistance Centar za pomoć na broj telefona 021 450 456 i 011 228 4147.