Sertifikat ISO 10002, odnosi se na sistem postupanja sa prigovorima i predstavlja menadžment kvalitetom u smislu zadovoljstva korisnika usluga. Dobijen 2015. godine, sistem je proširen i na određene aspekte bezbednosti na radu i zaštite okoline, što je kompaniju kvalifikovalo za prvo osiguravajuće društvo u Srbiji koje je dobilo žig “Zaštićen potrošač”.
Svi sistemi predstavljaju celinu sa gledišta upravljanja poslovnim procesima u kompaniji “DDOR Novi Sad” a.d.o. i sastavni su deo Integrisanog Menadžment Sistema (IMS), sa sledećim ciljevima:
- Maksimalno razumevanje zahteva korisnika naših proizvoda i usluga, konstantno unapređenje njihovog kvaliteta, podjednak značaj zadovoljstva klijenata, poslovnih partnera i zaposlenih, kao i usmerenje ka jačanju pozicije na nacionalnom tržištu.
- Zaštita informacione imovine kompanije, štitimo i lične i poverljve poslovne podatke klijenata i poslovnih partnera.
- Održanje kvaliteta i kontinuiteta načina poslovanja, u najboljem interesu kompanije, naših klijenata i saradnika.
✓Ponovljivost, sledljivost i efikasnost u pružanju usluga osiguranja.
✓Profesionalnost, tačnost i odgovornost u međusobnoj komunikaciji i rešavanju zahteva za uslugama.
✓Efikasan i efektivan proces prijema i rešavanja prigovora, bez diskiminacije.
✓Informacije i ostala informaciona imovina štite se na način koji je odgovara potencijalnom bezbednosnom riziku.
✓Interesi internih i eksternih korisnika, poslovnih partnera i ostalih zainteresovanih strana, uključujući i njihove lične podatke, su u fokusu zaštite u pogledu bezbednosti informacija.
✓Bezbednost i kontinuitet rada IT resursa i oporavak informacija i sistema u slučaju incidentnih i katastrofalnih događaja.
✓Stalno preispitivanje i unapređivanje IMS, kako bismo obezbedili sprovođenje usvojenih Politika i postizanje zadatih ciljeva.