DDOR Vesti

Deveti Srpski dani osiguranja

 · 

​Deveti „Srpski dani osiguranja“ održani su od 25. do 28. novembra na Zlatiboru. Tradicionalna konferencija Udruženja osiguravača Srbije i ove godine okupila je veliki broj stručnjaka iz domaćih i međunarodnih osiguravajućih kuća, regulatornih institucija, akademske zajednice i partnerskih organizacija, potvrđujući status jednog od najznačajnijih regionalnih skupova posvećenih industriji osiguranja. Ovogodišnji slogan „Ajde, Jano, kuću da osiguramo“ istakao je ključnu poruku – značaj odgovornog upravljanja rizicima i zaštite ljudi i imovine.

Konferenciju je otvorio dr Željko Jović, viceguverner Narodne banke Srbije, osvrnuvši se na aktuelna kretanja na finansijskom tržištu, rast privrede i očekivanja za naredni period, kao i na izazove koji dolaze iz globalnog okruženja. Poseban akcenat bio je na ulozi industrije osiguranja u jačanju poverenja građana i privrede, kao i na potrebi za daljim razvojem sektora u uslovima povećane neizvesnosti i sve izraženijih rizika.

Menadžment DDOR-a prisustvovao je skupu i kroz izlaganja na panelima, pratio teme koje oblikuju savremenu industriju osiguranja. Razmatrani su razvoj imovinskih osiguranja i novi rizici, globalna kretanja na tržištu reosiguranja, uticaj klimatskih promena, bezbednost saobraćaja i značaj kvalitetnih podataka u proceni i upravljanju rizicima. Posebna pažnja posvećena je tehnologiji – primeni veštačke inteligencije, naprednim alatima za planiranje, digitalizaciji procesa i vizuelnom prikazu podataka u izveštavanju, kao i savremenim HR trendovima i razvoju veština važnih za budućnost rada.

Tokom konferencije, predsednik Izvršnog odbora Vladimir Malešević dao je intervju za emisiju Moja polisa, koji možete pogledati na linku niže.

Prisustvo predstavnika DDOR osiguranja na konferenciji omogućilo je detaljniji uvid u ključne trendove i najbolje prakse u industriji. Stečena saznanja doprineće daljem unapređenju proizvoda i usluga, optimizaciji internih procesa i jačanju korisničkog iskustva, u skladu sa sve većim očekivanjima tržišta.