DDOR Vesti

Takmičenje Bledske škole menadžmenta – iskustvo koje inspiriše i pokreće

 · 

Na prestižnom IEDC takmičenju u rešavanju studije slučaja, koje je održano 13. i 14. maja u Beogradu, DDOR tim se po četvrti put našao pred izazovom koji zahteva brzo razmišljanje, timski rad i strateško planiranje.

Ovogodišnji zadatak bio je osmišljavanje marketinške strategije za kanadsku vinariju sa ciljem lansiranja novog proizvoda i popunjavanja kapaciteta tokom letnje sezone. U roku od samo 24 sata, tim je analizirao kompleksan problem, razvio strategiju i pripremio prezentaciju za stručni žiri.

DDOR-ov tim, sastavljen od koleginica iz različitih direkcija, pokazao je izuzetnu sposobnost prilagođavanja, efikasnu raspodelu zadataka i visok nivo međusobne saradnje. Iako zadatak nije bio iz domena osiguranja, članice tima su se uspešno snašle u nepoznatom kontekstu, koristeći veštine stečene u svakodnevnom radu i dodatnim internim edukacijama. Učešće na ovom takmičenju omogućilo im je da izađu iz profesionalne rutine, testiraju svoja znanja i razviju nove perspektive. Timski duh, otvorena komunikacija i spremnost na brze odluke bili su ključ uspeha i oslonac u rešavanju izazova.

Iako ovog puta rešenje nije bilo pobedničko, iskustvo, veštine i timska povezanost koje su učesnice stekle predstavljaju izuzetnu vrednost za njih lično, ali i za celokupnu organizaciju. Ovakva iskustva dodatno učvršćuju našu kulturu zajedništva, kontinuiranog učenja i spremnosti da se odgovori na izazove budućnosti.