Pet prednosti zbog kojih treba da nastavite da plaćate premiju osiguranja koja je iskazana na računima objedinjene naplate:
✔ Izuzetno pristupačna cena osiguranja, uzimajući u obzir osigurane rizike i osigurane sume
✔ Jednostavan način plaćanja (kod osiguranja imovine uplata se vrši preko računa objedinjene naplate, dok kod osiguranja od posledica nesrećnog slučaja – porodičnog osiguranja“ uplatu možete izvršiti opštom uplatnicom u DDOR poslovnicama, aktivacijom trajnog naloga, e-bank nalogom, na šalteru banke, pošte ili u nekoj drugoj platnoj instituciji)
✔ Nema utroška Vašeg dragocenog slobodnog vremena za potpisivanje dokumentacije. Redovnom mesečnom uplatom premije osiguranja, Vaša polisa i osiguravajuće pokriće nastavljaju da važe
✔ Polise osiguranja imovine i osiguranja od posedica nesrećnog slučaja su aktivne sve dok redovno, mesečno uplaćujete premiju osiguranja
✔ Za sva pitanja uvek je na raspolaganju Korisnički centar DDOR osiguranja, besplatan broj 0800 303 301
Imajući u vidu novu aktuelnu regulativu Narodne banke Srbije i potrebu da se izmeni sistem plaćanja pomoću servisa objedinjene naplate, DDOR osiguranje sprovodi korekcije načina naplate premije osiguranja želeći da brzo odgovori na regulatorna unapređenja i uskaldi svoje poslovanje sa postavljenim standardima.
Za sve svoje dugogodišnje korisnike osiguranja imovine i osiguranja od nezgode koji su svoje obaveze plaćali pomoću servisa objedinjene naplate pripremljene su informacije i biće distribuirane svim postojećim korisnicima pojedinačno.
Korisnici imovinskih osiguranja: Osiguranja nekretnine i pokretnosti u stanu ili kući, kao i paket DDOR osiguranja „24h hitne kućne popravke“ nastavljaju da plaćaju na isti način, pomoću računa objedinjene naplate, bez promene u ceni, odnosno pokriću.
Ovo su samo neki od pokrivenih rizika osiguranja imovine:
- Požar
- Vremenske nepogode
- Izlivanje vode iz vodovodnih, toplovodnih i kanalizacionih instalacija – podne i zidne obloge, kao i stvari u domaćinstvu
- Lom stakala
- Provalna krađa
“Počeli smo uplatu osiguranja pre 30 godina, jer smo znali da kuća stari. Kuća je sada 60 i mi smo jako zadovoljni, jer nekog imamo iza leđa ko nas štiti i čuva.” – Dragutin Stefanović
Kod osiguranja „24h hitne kućne popravke“ na raspolaganju imate usluge majstora za hitne kućne intervencije 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, kojima se saniraju uzroci nastanka kvarova poput:
- pucanja vodovodne ili kanalizacione cevi, otkazivanja elektroinstalacija,
- kvara brave na ulaznim vratima
Osnovna izmena se odnosi na korisnike porodičnog osiguranja od nezgode koji će od sada biti u mogućnosti da svoje dvadesetčetvoročasovno pokriće od povreda, nastave da mesečno ili godišnje plaćaju po istoj ceni, direktno u poslovnicama DDOR osiguranja, pomoću trajnih naloga u svojim bankama ili administrativne zabrane. Za naše najprivrženije korisnike – penzionere, biće na raspolaganju i plaćanje pomoću administrativne zabrane PIO fonda.
Pokriveni rizici nezgode važe za sve članove domaćinstva koji su prijavljeni na adresi ugovarača osiguranja.
|
---|
Vodeći računa o poštovanju regulative, a u isto vreme i o interesu svih naših klijenata koji su do sada zaključili i uplaćivali osiguranje pomoću računa objedinjene naplate DDOR osiguranje savetuje svojim korisnicima da nastave da koriste ove usluge po nepromenjenim, izuzetno povoljnim uslovima.
|
---|
Ceneći pre svega lojalnost dugogodišnjih klijenata koji su navedene usluge plaćali pomoću računa objedinjene naplate, pripremiljeni su posebni vaučeri u iznosu od 500 dinara koji će biti distribuirani svim korisnicima na kućnu adresu. Ove vaučere biće moguće iskoristiti za kupovinu drugih neživotnih osiguranja tokom čitave 2020. godine.