INFORMACIJA ZA OŠTEĆENE PUTNIKE “SAB” TRAVEL-a SA UPUTSTVIMA NA KOJI NAČIN I GDE DA PRIJAVE ODŠTETNI ZAHTEV

Uvaženi Građani,

Molimo sve Vas, koji ste oštećeni od strane turističke agencije „S.A.B travel“  otkazom putovanja, da brzo reagujete i da kompaniji „DDOR Novi Sad“ a.d.o. što pre podnesete odštetni zahtev (prijavu štete) po osnovu polise osiguranja garancije putovanja.  Da bismo bili što efikasniji i u mogućnosti da brzo i profesionalno završimo neophodnu proceduru, potrebno je da nam dostavite kompletnu traženu dokumentaciju  koju ćemo navesti. 

Odštetni zahtevi se podnose na jedan od dva sledeća načina:

1. Prijava odštetnog zahteva slanjem dokumentacije poštom

Oštećeno lice preuzima obrazac za prijavu odštetnog zahteva sa zvaničnog internet sajta „DDOR-a Novi Sad“ , na linku OVDE   i Izjava korisnika osiguranja na linku OVDE internet sajta YUTA-e, na linku https://goo.gl/forms/SMhLaAUrB8NsUUKg2  Oštećeno lice popunjava obrazac, unoseći podatke u sva polja, ukjučujući i identifikacione podatke, JMBG, broj računa za uplatu sredstava i sl.

Uz popunjeni obrazac prilaže se sledeća dokumentacija:

  Originalni primerak potpisanog ugovora o putovanju;

– Potvrda – originalna priznanica na ime putnika, kojom se potvrđuje da je putnik platio ukupnu cenu ili deo cene putovanja, odnosno, ukoliko su cena ili njen deo plaćeni administrativnom zabranom, overena potvrda poslodavca koja će sadržati datum i iznos svake pojedinačne isplate, odnosno drugi validan dokaz o izvršenoj uplati (overen bankarski izvod). Šalje se original dokaza o uplati, pri čemu  oštećeno lice treba sebi da napravi i sačuva kopiju.

  Garancija putovanja dobijena od strane Agencije.

– Oštećeno lice – putnik, je dužan da dostavi i druge dokumente koje zatraži osiguravač, u cilju utvrđivanja postojanja i obima svoje obaveze, pri čemu prvenstveno podrazumevamo kopiju identifikacionog dokumenta, ukoliko se na drugi podoban način ne bude mogao utvrditi identitet putnika, te kopiju kartice tekućeg računa.

Kompletnu dokmentaciju oštećeno lice šalje u jednoj koverti na adresu:

Poštanski fah 149, 21101 Novi Sad (poštanski fah „ DDOR-a Novi Sad“ a.d.o.).

Kao potvrdu o slanju odštetnog zahteva, oštećeno lice će koristiti dokaz o poslatoj pošiljci, koju izdaje JP „Pošta Srbije“.

2. Podnošenje odštetnog zahteva u svim poslovnim mestima „DDOR-a Novi Sad“ a.d.o.

Oštećeno lice odštetni zahtev podnosi u ovom slučaju u poslovnim prostorijama „DDOR-a Novi Sad“ a.d.o. Ovo je spisak svih lokacija na kojima se može predati odštetni zahtev, a oštećena lica mogu adrese da pronađu  zvaničnoj internet stranici kompanije „DDOR Novi Sad“ a.d.o. (SPISAK LOKACIJA).

U poslovnim mestima „DDOR-a Novi Sad“ a.d.o, oštećena lica će dobiti obrazac prijave štetnog događaja ( spisak poslovnih mesta nalazi se na zvaničnoj internet stranici DDOR-a na linku OVDE. Popuniće ga unoseći podatke u sva polja, ukjučujući i identifikacione podatke: JMBG, broj računa za uplatu sredstava i sl. Takođe, oštećena lica će osim popunjevanja odštetnog zahteva, zaposlenom u „DDOR-u Novi Sad“ a.d.o. predati i sledeća dokumenta:

Originalni primerak potpisanog ugovora o putovanju;

  Potvrdu – originalna priznanica na ime putnika kojom se potvrđuje da je putnik platio ukupnu cenu ili deo cene putovanja, odnosno, ukoliko su cena ili deo cene plaćeni administrativnom zabranom, overena potvrda poslodavca koja će sadržati datum i iznos svake pojedinačne isplate, odnosno drugi validan dokaz o izvršenoj uplati (overen bankarski izvod). Šalje se original dokaza o uplati, pri čemu  oštećeno lice treba sebi da napravi i sačuva kopiju.

  Garanciju putovanja dobijenu od strane turističke agencije;

– Oštećeno lice – putnik, je dužan da dostavi i druge dokumente koje zatraži osiguravač, u cilju utvrđivanja postojanja i obima svoje obaveze, pri čemu prvenstveno podrazumevamo kopiju identifikacionog dokumenta, ukoliko se na drugi podoban način ne bude mogao utvrditi identitet putnika, te kopiju kartice tekućeg računa.

Zaposleni u „DDOR-u Novi sad“ a.d.o će tako primljenu dokumentaciju proslediti na adresu: FAH 149, Poštanski fah 149, 21101 Novi Sad (poštanski fah „ DDOR-a Novi Sad“ a.d.o.).

Oštećeno lice će dobiti potvrdu o prijemu odštetnog zahteva, sa upisanim datumom,  potpisom i overenom kopijom odštetnog zahteva.

Oštecena lica se mogu informisati o načinu prijave odštetnih zahteva i besplatnim pozivom Korisničkog centra „DDOR-a Novi Sad“ a.d.o. broj – 0800 303 301.

Sve prikupljene prijave koje stignu u poštanski FAH biće dostavljeni Sektoru za osiguranje transporta i kredita,  „DDOR Novi Sad“ a.d.o., Železnička 5, III sprat, 21000 Novi Sad,  gde će biti kreirana evidencija svih podnetih odštetnih zahteva, prema Ugovoru o putovanju, sa podacima o putovanju i o izvršenim uplatama za koje je priložen odgovarajući dokaz.

Ova evidencija će se razmenjivati sa YUTA-om po potrebi i više puta dnevno.

Takođe, sve prijave koje su eventualno prikupljene na drugim mestima (YUTA, sub-agenti), biće prosleđene na isti poštanski fah.

3. Rok za podnošenje odštetnih zahteva

Molimo sve oštećene da svoje potraživanje prijave što pre, a najkasnije u roku od 45 dana počev od dana 09.07.2018. godine, odnosno najkasnije do 24.08.2018. godine,  imajući u vidu ograničenu sumu osiguranja po zaključenom ugovoru o osiguranju, te činjenicu postojanja mogućnosti eventualne procentualne isplate naknade iz osiguranja svakom podnosiocu zahteva.

Naime, ukoliko nakon proteka navedenih rokova eventualno dođe do iscrpljenja osigurane sume po osnovu procentualne isplate oštećenima koji su podneli zahteve za naknadu štete u tom roku, osiguravač neće biti u mogućnosti da izvrši bilo kakvu isplatu po naknadno zaprimljenim prijavama.

„DDOR-a Novi Sad“ a.d.o. će redovno informisati sva oštećena lica putem medija i svog zvaničnog internet sajta o narednim koracima u vezi sa ovim slučajem. 

  
U Novom Sadu, 09.07.2018. godine 
Uvek Vama na usluzi
 DDOR osiguranje